GEO ve Geleneksel SEO Arasındaki Temel Farklar: Yapay Zekâ Çağında Optimizasyonun Yeni Kuralları

SEO, markanızın bulunabilirliğini sağlarken; GEO, markanızın güvenilir bilgi kaynağı olarak yapay zekâ tarafından “tavsiye edilmesini” sağlar.
SEO, markanızın bulunabilirliğini sağlarken; GEO, markanızın güvenilir bilgi kaynağı olarak yapay zekâ tarafından “tavsiye edilmesini” sağlar.
GEO sadece arama sıralamasında değil, AI’nın oluşturduğu yanıtların kaynağı olarak da görünür olmanızı sağlar.
Dönüşüme hazırlıklı markalar, yalnızca klasik SEO ile değil, Üretken Motor Optimizasyonu (GEO) ile satışlarını ve bilinirliğini artırabilir.
Üretken Motor Optimizasyonu (GEO), haber sitelerinin yeni dönemde rekabetçi kalması için kritik öneme sahip.
Erken dönemde GEO uyumlu içerik stratejileri geliştiren markalar, rekabette ciddi avantaj yakalayacak.