Pazarlama ajansları reklam, halkla ilişkiler, dijital pazarlama, içerik üretimi, tasarım ve strateji geliştirme gibi alanlarda uzmanlık sunar.
Ajans, genellikle belirli sektörde veya hizmet alanında faaliyet gösteren organizasyondur.
Risk sermayesi, genellikle başlangıç aşamasındaki girişimlere finansal destek sağlamak amacıyla kullanılan bir yatırım türüdür.
Reklam ajansı, işletmelerin yada bireylerin ürünlerini veya hizmetlerini tanıtmak, pazarlamak ve satmak amacıyla reklam stratejileri oluşturan profesyonel şirkettir.
Promo, "promosyon" kelimesinin kısaltılmış şeklidir. Genellikle reklam veya tanıtım amacıyla kullanılan bir terimdir.
Dijital reklam, ürünleri, hizmetleri veya markaları dijital kanallar ve teknolojiler kullanarak tanıtmak için yapılan reklam faaliyetidir.
Kurumsal kimlik, bir şirketin veya kurumun dış dünyada nasıl algılanacağını ve temsil edileceğini belirleyen görsel ve sözel unsurların bütünüdür.
E-ticaret danışmanlığı, işletmenin çevrimiçi mağaza veya internet üzerinden satış yapmak için stratejiler geliştirmesine ve işletmenin dijital ticaret süreçlerini optimize etmesine yardımcı olan danışmanlık hizmetidir.
Sosyal medya uzmanları, farklı platformları ve kullanıcı davranışlarını iyi anlayarak, markaların hedef kitleleriyle etkileşim kurmasına ve marka imajını güçlendirmesine yardımcı olurlar.
Piramit SEO, web sitenizi arama motorlarında üst sıralara çıkarmak için kullanılan bir SEO stratejisidir.
E-ticaret hukuku, elektronik ticaretin yasal düzenlemelerini ve işleyişini kapsayan bir hukuk dalıdır. Satıcı ve alıcının haklarını düzenler.
SEO Uzmanı, (Search Engine Optimization - Arama Motoru Optimizasyonu) kavramına hakim ve bu alanda uzmanlaşmış profesyoneldir.